maandag 11 september 2017

Recepten zoeken

                                                                    Plaatje www
Onlangs hadden we het over producten die we soms in Nederland weleens gebruikte zoals bovenstaande en hier niet zien en kennen . En eigenlijk kwam toen iets boven van kan je dat zelf niet maken .Maar jah wat heb je ervoor nodig . Nou lang leve internet recepten genoeg en meer mogelijkheden dan ik dacht als alternatief voor Honig, Knorr etc aan maaltijd mixen . Want eigenlijk zit in een pak maaltijdmix alleen maar kruiden en rijst en moet je groenten , vlees etc zelf allemaal nog toevoegen en ben je als je niet oppast nog duur uit ook . Dus ben ik gaan kijken naar welke recepten er zijn als alternatief voor maaltijdmixen enz. En heb ik inmiddels een heerlijk recept voor Paella met kip gevonden , dit omdat niet iedereen hier in huis blij wordt als er vis op het menu staat of het moet homemade kibbeling zijn :). Zo ook met de potten chicken tonight ook daar blijkt een goed alternatief recept voor te zijn , en nog lekker ook .Eigenlijk heb ik er in Nederland nooit bij stil gestaan dat je dat ook zelf kan maken , waarom ??? Ik denk dat het toch was van o makkelijk zo'n pot als je een keer laat thuis bent of eigenlijk geen zin heb om te koken . Ik denk dat dat overal weleens gebeurt. Zo heb ik inmiddels aardig wat alternarieven gecvonden voor de maaltijdmixen en zelf een recept voor aardappel anders , niet dat we dat vaak aten maar soms wass het toch leuk om zoiets op tafel te zetten . Al die recepten zijn inmiddels uitgeprint en keurig in een map gedaan in een insteekhoes zo van dan blijft het netjes en schoon. Onze dochter heeft een paar van de recepten mee genomen naar haar woongroep omdat ze daar ook graag alles vers maken en dacht dat lusten ze ook vast wel .Voor wie het leuk vindt om te koken en te bakken , ik ben een hele tijd terug een groep begonnen op facebook Roemeense recepten in het Nederlands Recepten
Als je op recepten klikt kom je op de site .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten