dinsdag 14 maart 2017

Website voor bedrijf van onze zoon.

Onze zoon heeft voor zijn bedrijf een website nodig. Degene die deze zou maken is door omstandigheden verhinderd en een om nu een bedrijf dit te laten doen , dat is erg duur. Dus ja wat dan . Maar weer eens gaan zoeken en op google en ons site erin gaan verdiepen. Want eerlijk gezegd een website maken ik had zoiets van dat is moeilijk. Nu had ik al met een vriendin overlegd die dit al vaker had gedaan en die zei ook al .Nou meid zoz moeilijk is dat niet , je moet gewoon goed kijken want er zijn programma's die je erbij helpen . En dat wist ik nou weer niet. Dus inmiddels hebben we gezocht en wat gevonden en ben ik met hulp van zoon en m'n vriendin druk bezig om een website te maken .En eerlijk gezegd het is niet zo moeilijk als ik dacht. Wel heeft hij een facebooksite met veel informatie en krijgt hij o.a hierdoor boekingen binnen . En de eerste boekingen voor dit seizoen zijn al binnen dus dat is heel fijn voor hem . Voor wie geintresseerd is de naam van de website komt tzt maar de facebooksite kan ik wel vermelden . Er staat veel info op ,
Goossens apartments 
Het volgende stukje op de blog wordt weer langer , deze keer gewoon weinig tijd om te schrijven . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten