maandag 7 augustus 2017

Naar Nederland

Inmiddels zijn we weer terug van een paar dagen nederland , we hebben onze dochter opgehaald die de maand Augustus bij ons komt om vakantie te vieren . Ze blijft tot eind augustus omdat we dit jaar ook nog eens 30 jaar getrouwd zijn. Als we in nederland ijn gaan we altijd boodschhappen doen want hagelslag en drop dat kennen ze bij ons niet .Dus zoals meer nederlanders is dat 1 van de dingen die we mee terug nemen . Ook hebben we afgesproken met mijn zus en haar gezin , ik heb door allerlei familie omstandigheden 28 jaar geen contact met haar gehad en inmiddels gelukkig weer wel . De oorzaak het gestook van mijn moeder en andere zus . Inmiddels is de band tussen mij en m'n zus die 5 jaar jonger is zo goed dat het wel lijkt of die kloof er totaal niet is geweest .Voor haar zou ik een Cozonac meenemen en een salami vind haar man zo lekker . Dus een kleine moeite en bloemen ach die krijg ze toch wel . Onze zoon brengt ons altijd naar het vliegveld en haalt ons ook weer op . We kunnen de auto prima parkeren op het vliegveld maar dit is makkelijker. Timisoara is trouwens een klein vliegveld en heel overzichtelijk en eigenlijk is vliegveld Eindhoven nog groter als je het goed bekijkt. het is maar ongeveer 2 uur vliegen dus een stuk beter en sneller dan met de auto bijna 1700 km afleggen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten