maandag 3 april 2017

Even naar Nederland en weer terug

Onverwachts zijn wij naar Nederland geweest omdat er wat in de familie was . Gelukkig is alles weer op zijn pootjes geland en kunnen we weer terug naar huis . Thuis heeft onze zoon de hele boel draaiende gehouden en voor alle 4 voeters gezorgd. Het klinkt misschien raar maar als we in Nederland zijn missen we de bergen , de ruimte en het klimaat . Een teken dat we ons daar goed thuis voelen . Inmiddels staat de koffer klaar om terug te gaan . Onze zoon brent ons op naar het vliegveld en haalt ons op. Thuis wacht ons de moestuin om verder in te zaaien en te kijken hoe het met de bonen staat en alles wat we al gepoot hebben . Ook de dieren zijn altijd blij als we weer terug komen zo schattig ze komen ons allemaal gedag zeggen . Onze 3 honden worden helemaal blij en de 2 katten van ons 3 van onze zoon komen allemaal bij je , zo bijzonder hoe dieren aangeven dat ze je gemist hebben .

1 opmerking:

  1. Ik zie op foto's dat jullie in een mooie omgeving wonen! Ik kan soms ook naar bergen en rust verlangen. Nu wonen wij al vrij rustig, op een boerderij, met een uitzicht ver achter onze weilanden op de Utrechtse Heuvelrug, maar het lijkt me nog heerlijker om echt tussen de bergen te wonen.
    Wat ik me wel afvraag, hebben jullie in Roemenie ook wel sociale contacten? Of is dat lastig? En hoelang wonen jullie nu in Roemenie? Allemaal vragen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen